Pad thai with raw pasta / Zöldség pad thai nyers tésztával

3

 

 

EN

I saw many variations for raw pad thai but I think this not fully raw version is much better, because the sauce is based on steamed onions. It is very spicy and savory. For the pasta I use daikon type of radish because its flavour can recreate somehow that thai flavour. So I spiralized that for first. Then for the sauce put the onions , garlic and ginger in a pan with some water and cook them together with the spices and shredded coconut. Then blend it to have the thai styled sauce. For the toppings I grilled some aubergine and more garlic. For the serving add some carrot slices and spring onion or coriander. What you need or the recipe:

  • 1 daikon type of radish
  • 2 garlic
  • a pinch of cinnamon
  • some ginger
  • madras curry
  • chilli flakes
  • himalayan salt
  •  black pepper
  • 1 spoon of shredded coconut
  • a half of an eggplant
  • one carrot
  • coriander or spring onion

Enjoy this rawsome padthainess!

4 HU

Sok pad thai stílusú nyers “tészta” receptet láttam és próbáltam már,de valahogy szerintem sokkal jobb ez a nem teljesen nyers alapanyagokból álló változatom. Itt a szósz alapját párolt hagyma adja, amit egy serpenyőben kevés vízzel, gyömbérrel és fokhagymával, fűszerekkel főztem össze. Ezt botmixerrel vagy aprítógéppel pürésítettem. Ezután feltétként padlizsán csíkokat grilleztem és fokhagyma szeleteket. A nyers tészta ezúttal jégcsapretek spirálvágón vékonyra vágva-de zöldséghámozóval is készíthető. Szerintem nagyon jól illik ez a pikáns retek íz a thai jellegű szószhoz, kiegészíti a fűszerességével. Tálaláshoz nyers sárgarépa csíkokkal és korianderrel vagy újhagymával szórtam meg. Hozzávalók:

  • 1 jégcsapretek
  • 2 fokhagyma
  • kevés gyömbér
  • madras curry fűszerkeverék
  • chilli pelyhek
  • csipetnyi fahéj
  • himalaya só
  • fekete bors
  • 1 kanálnyi kókuszreszelék
  • fél padlizsán felcsíkozva
  • 1 sárgarépa
  • koriander vagy újhagyma

Jó étvágyat!

Leave a Reply

