Mint nicecream / Mentafagyi

3

 

EN

After this summery day I knew this is what I need! Cold mint freshness with naturally sweet banana – so simple but perfect. I put the ingredients – that many – to the blender till it became homogene. Then portioned it into silicone cooking forms. After 2 hours I could easily took them out and taste! I have never been the fan of mint desserts but trust me this is a great choice!  Here are what you need:

  • 3 bananas
  • fresh mint leaves-the more the better! I used a handul of own grown mint

 

I know this is unbelievable, but really that’s all!

33

HU

Ezután a nyárias nap után egyből tudtam, hogy pont erre van szükségem! Jeges friss menta és természetesen édes banán – egyszerű de tökéletes. A hozzávalókat – azt a sokat – összeturmixoltam és kitöltöttem szilikon sütőformákba. Kb. 2 órára tettem mélyhűtőbe azután könnyen ki is jöttek a formákból. Sosem rajongtam a mentás desszertekért, de ez sokkal finomabb, hiszen valódi mentából készül, semmihez sem hasonlítható, szerintem nagyon jó választás. Ezekre lesz szükséged:

  • 3 banán
  • friss mentalevél-minél több annál jobb. Én egy maroknyi házi termesztésű levelet használtam

 

Tudom, hogy hihetetlen de tényleg csak ennyi kell egy remek házi készítésű fagyihoz!

 

Leave a Reply

