Cékla szendvicskék

cekla1e     Ez egy nagyon érdekes recept, nem a legkönnyebb, de egy kis türelemmel nagyon látványossá tehetünk vele egy vacsora partit is. Répakrémmel töltöttem meg a rétegeket, és cukkinis zöld pestot készítettem még hozzá. Elsőként a cékla lapocskákat készítettem el, amit nyersen használok fel. Vékony szeleteket vágtam majd próbáltam szabályos alakúra igazítani őket. A szószok közül a cukkinis nyers, de a répáshoz először meg kell párolni a répát és fél fej hagymát. Ezután kell leturmixolni pici vízzel és fűszerezni. Ez a krém kerül a lapkák közé. A zöld szószhoz lehetőleg előre beáztatott napraforgómagot használok, a többi hozzávalót egyszerűen hozzá adom és turmixolom ugyanúgy. Tálalásnál vöröskáposzta mag csírát helyeztem a tányér középre.kesz3 Hozzávalók:

fél fej nyers, hámozott cékla; valamilyen csíra

/Sárga szósz: 2 db sárgarépa fél; fej hagyma; chili pehely; himaláya só, bors, majoranna

/Zöld mártás: fél cukkini ; egy marék áztatott napraforgómag; egy gerezd fokhagyma; kevés újhagyma só,bors,majoranna

Szép napot !

Follow on Bloglovin

3 thoughts on “Cékla szendvicskék

Leave a Reply

