Kiwis banánfagyi

fagyi

 

Ez a csodás nyári recept valójában nem más, mint egy smoothie csak fagyott gyümölcsökből készítve. Csak nyers növényi összetevőket tartalmaz, szinte bármilyen diétába beilleszthető, és ezt a fagyit akár még reggelire is ehetjük!

A turmixolás előtt kb fél órával feldarabolva és előkészítve egy műanyag tálban a mélyhűtőbe rakom a gyümölcsöket. Ha kellően megfagyott, ne muszáj sziklákká fagyasztani a darabokat, én jobban szeretem ha még összenyomható, így inkább sortbet állagú lesz a fagyi. Tehát, a fagyott gyümölcsökhöz adom a folyadékot, és leturmixolom. A folyadék itt is variálható, ehhez a recepthez a kókusztej például kifejezetten illik, de engedjétek el a fantáziátokat, lehetne rizstejjel, gyümölcslével, szójajoghurttal stb… Feltétnek kókuszchipset, pirított hajdinát, csicseriborsót ( az arab delikátesz boltban szoktam kimérve vásárolni ),olajos magvakat és aszalt gyümölcsöket tettem rá.

Ehhez a banán alapú fagyihoz még édesítés sem szükséges, mivel ha elég érett banánt veszünk, akkor így is kellemesen édes lesz. /Egyébként állítólag a megbarnult banánban van valamilyen rákellenes anyag és lassítja az öregedést is! Ezért én általában felvásárolom az akciós, selejtesnek beállított banánokat, tegyetek így Ti is!/

Turmixba velük!:

2 db banán

3-4 db kiwi

kis fahéj

1 dl  kókusztej

 

Jó hűsölést!

 

 

 

Follow on Bloglovin

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s